Obraz O3 - 1.8TSI - po przejechaniu 12.000km w 4 miesiące
Powitać wszystkich
Poniżej lista problemów:
1. Spadek poziomu oleju od MAX do MIN
2. Spadek poziomu płynu chłodzącego od MAX do połowy
3. Wymiana silnika podnoszenia lewej przedniej szyby
4. Resetowanie (w serwisie) Columbusa po zwisie
5. Załadowanie ponownie softu do parktronika bo się na columbusie przestał wyświetlać
6. Zwis dosłownie całej elektroniki wymagający zatrzymania się, wyłączenia silnika, zamknięcia samochodu - czyli coś w rodzaju ALT+CTRL+DEL
7. Kilkanaście razy nie udało się odebrać rozmowy telefonicznej używając przycisku na kierownicy, choć przycisk ten był sprawny elektrycznie - czyli problem z softem...
8. Dziwnie głośna praca tylnego zawieszenia na dziurach, efekt podobny jak w maluchu przy poluzowanych śrubach od amortyzatorów, serwis też mówi że coś nie tak, ale znaleźć nie potrafią...
Ktoś już miał tyle awarii po okresie 4 miesięcy.
Martwi mnie znikający olej, chyba wszystkie silniki VAGa na to cierpią. Wcześniej miałem 2 passaty i też porażka z tym olejem.
Kolega w Superbie II 1.8TSI na 15tyś km dolewa 3 litry oleju. Jak zgłaszał to w ASO to powiedzieli że to normalne w tych silnikach.
To k...a nie jest normalne, tylko w konia nas robią !!! Zrobili chłam i tyle. Wcześniej Fordami jeździłem i nie zauważyłem takiego problemu ! Znawca tematu twierdzi że winne jest uszczelnienie turbiny i to tamtędy znika olej. I chyba ma rację bo w passku TSI regenerowałem turbinę bo nie stać mnie było na nową i problem znikającego oleju mocno się zmniejszył, przynajmniej na tyle, że pomiędzy przeglądami tylko raz trzeba było dolewać.
Niektóre TSI stajni VWeja przy przyspieszaniu dymią jak dizle tylko że na biało-szaro.
Silnik 1,2 TSI przebieg 15500 km czas posiadania samochodu 9 miesięcy:
1. Dolałem około 400 ml oleju (żeby utrzymać cały czas maksimum);
2. Dolałem około 100 ml płynu G13.
Żadnych innych usterek problemów z elektroniką itp.
Wyniki podane w ikonce poniżej mogą zawierać również zużycie paliwa przez system niezależnego ogrzewania tzw "Webasto" (bierze paliwo z baku samochodu)
ad.1 pierwsze kilometry takie mogą byc ze poziom oleju może sie zmieniac, i silnik sie układa. wiec oleju moze byc. druga sprawa ze te silniki czy to tdi czy tsi maja tendencje do brania oleju. taka natura ale w granicach 0.5-1 l
Zamieszczone przez Łabik
Kolega w Superbie II 1.8TSI na 15tyś km dolewa 3 litry oleju. Jak zgłaszał to w ASO to powiedzieli że to normalne w tych silnikach.
cos takiego juz napewno nie jest normalnie. zaraz w aso bedą mowic ze normalne jest to ze trzeba lac paliwo do baku.
ad.2 jak wyzej. na poczatku płyn moze wciągnac bo czesciwo jest układ jest zapowietrzony i z czasem go ubywa. dolac i powinno byc juz ok.
ad.3 moze jakas wada przy montazu w fabryce.
ad.4,5,6,7co do elektroniki to moze taki egzemplarz albo własnie nadmiar tej elektroniki powoduje choroby wieku dziecięcego lub problemy złego softu.
ad.8. dziwna sprawa. tymbardziej ze wielowachacz powinien pracować z większą kultura.
OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Umnie ponad 4tys i nie zaobserwowalem ubytku oleju, jest go mniej wiecej tyle samo co w dniu odbioru, czesto krece do 5-6tys, stad lekko sie zdziwilem ze go nie ubywa
Usterek jak do tej pory brak, raz zaparowal mi reflektor na wysokosci ledow, ale wiecej sie to nie powtorzylo.
Jedyny minus jaki widze to pojemnosc baku :evil:
Sprawdziłem dzisiaj, 1/3 max poziomu oleju po 1000 km przebiegu i dzisiaj 9500 km (6 miesięcy) bez zmian.
Innych problemów nie stwierdzam. Chyba jestem szczęściarzem
o3 1.8 tsi dsg Elegance kolor niebieski "milicyjny" niemetalik
nie róbmy paniki. kazdy moze przeciez miec inaczej. jednemu tak sie dociera auto bo taki a nie inny styl jazdy a drugiemu inaczej. wazne jest przeciez zeby na dłuzsza mete te auta nie sprawiały problemów a dawały radość z jazdy Rok z Bagien, widziałem ostatnio twoje auto na zywo jeszcze lepiej wygląda niż na zdjęciach
OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Maicroft, A diabli wiedzą, zero info na ten temat w instrukcji.
Ogólnie, tylko, że zbiornik ma 50 l.
Ale to nieprawda.
1. to co pisałem powyżej 2-3 l + 52 = ok. 55 l
2. rezerwa zapalona 7 l. - przy tankowaniu 45 l. rezerwa mi się nie świeci, zapala się przy ok. 47-48 l. = zbiornik ok. 55 l.
3. liczenie komp. pokładowego, przy tankowaniu 45 l. pokazuje mi, że mogę przejechać ok. 80-100 km, przy spalaniu trochę ponad 9 l. = ok. 55 l. zbiornik
4. podobnie liczy kilometry do przejechania - mniej więcej (+ - 50 km) pokazuje mi 600 km do przejechania (jako suma przejechanych i do przejechania) co przy spalaniu trochę ponad 9l./100 nijak nie daje 50 l. :wink: a 55 l.
witachu, O !!! Trzeba było zamrugać ! :wink: Gdzie ?
witachu, O !!! Trzeba było zamrugać ! :wink: Gdzie ?
pare dni temu, na Tomaszowskiej jakoś koło 15-16. co prawda w ostatniej chwili zobaczyłem wiec pewności nie mam, ale auto jak twoje, blachy chyba tez sie zgadzały
OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Szukam kogoś w Łodzi ze Skoda/vw/audi z dsg, żeby sprawdzić czy moje dsg przy kick down działa ok.
Ktoś chętny, próba krzyrzowa ? O3 1.8 km dsg z mojej strony.
o3 1.8 tsi dsg Elegance kolor niebieski "milicyjny" niemetalik
Komentarz